+48 724 950 700

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania?
Zameldowanie możliwe jest od godziny 14:00. W dniu wyjazdu goście proszeni są o wymeldowanie do godziny 10:30. Aby udostępnianie wszystkim naszym gościom apartamentów o godzinie 14:00 było możliwe, uprzejmie prosimy o przestrzeganie godziny wymeldowania.

Przyjeżdżam wcześnie rano. Czy mogę się zameldować od razu po przyjeździe?
Jeśli apartament będzie gotowy na Państwa przybycie, z przyjemnością go udostępnimy.

Czy możliwe jest wymeldowanie po upływie doby hotelowej?
Wymeldowanie po upływie doby hotelowej jest możliwe wyłącznie w przypadku gdy apartament nie jest zarezerwowany na następną dobę. Taką możliwość należy potwierdzić z recepcją nie wcześniej niż w dniu wymeldowania. Późne wymeldowanie oznacza możliwość pozostania w apartamencie do godziny 15.00 za dodatkową opłatą w wysokości 100 zł. Jeśli chcą Państwo pozostać w apartamencie dłużej niż do godziny 15.00, należy wykupić kolejną dobę hotelową.

Jaka odległość dzieli recepcję od apartamentów?
Recepcja znajduje się w tym samym budynku co apartamenty, na parterze.

Gdzie mogę zaparkować samochód?
Budynek zlokalizowany jest w strefie płatnego parkowania. Samochód zaparkować można na chodniku przy samych apartamentach. Opłatę w wysokości 3 zł za godzinę należy uiszczać w parkometrze usytuowanym na ulicy (pon-pt, 10:00-20:00). W weekendy opłata nie obowiązuje.

Przyjeżdżam późnym wieczorem. Gdzie powinienem odebrać klucze?
Po godz. 20:00 przywita Państwa portier, który przekaże klucz. Podanie orientacyjnej godziny przyjazdu to dla nas duże ułatwienie.

Gdzie i jak rezerwować wycieczki?
Rezerwacji wycieczek dokonać można wysyłając maila na booking@lemirapartments.pl lub dzwoniąc pod numer 724950700. Standardowym językiem wycieczek jest angielski. Istnieje możliwość zamówienia przewodnika posługującego się innymi językami. W takich przypadkach prosimy o rezerwowanie wycieczek z kilkudniowym wyprzedzeniem. Wszystkie wycieczki można zarezerwować jeszcze przed przyjazdem kontaktując się z nami drogą mailową. Zachęcamy do zapoznania się z listą Usług, która zawiera pełną i aktualną ofertę atrakcji turystycznych.

W jaki sposób mogę zapłacić za pobyt?
Opłatę za pobyt można uiścić kartą kredytową, przelewem lub gotówką. Płatności gotówką dokonać można wyłącznie w złotówkach.

Czy apartamenty są sprzątane podczas pobytu?
Apartamenty sprzątane są co tydzień w przypadku rezerwacji na minimum 7 dni. Potrzebę dodatkowej usługi prosimy zgłaszać w recepcji. Dodatkowe sprzątania, wymiana ręczników lub pościeli są odpłatne. Nasi goście otrzymują pościel, ręczniki oraz środki czystości wedle ilości osób. Po zgłoszeniu pod numerem tel. 724950700 braku kostek do zmywarki / papieru toaletowego / płynu do naczyń / kawy / herbaty itp., uzupełnimy braki w trakcie pobytu.

Czy jest możliwość zrobienia prania?
Apartamenty są wyposażone w pralki.

Czy kuchnie są wyposażone?
Oprócz kuchenki mikrofalowej, lodówki, zamrażarki i kuchenki elektrycznej w kuchni znajdziecie Państwo również naczynia, sztućce, garnki, patelnię, korkociąg i inne akcesoria. Zapewniamy też kawę, herbatę, cukier i sól.

Czy muszę zabrać ze sobą suszarkę do włosów?
W każdym apartamencie jest suszarka do włosów.

Czy jest możliwość przechowania bagażu po wymeldowaniu się?
Nasi goście mogą przechować swój bagaż w zamkniętym pomieszczeniu obok portierni (prosilibyśmy o zgłoszenie tego przed wyjazdem).

Czy w pokojach jest klimatyzacja?
Większość apartamentów jest wyposażona w klimatyzację.

U nas zrealizujesz bon turystyczny